ZenHub - Ett verktyg som hjälper dig att hantera ditt teams arbete
Om du är en utvecklare, vet du problemet: Du har ett projekt som behöver byggas och du väntar på att ditt team ska slutföra det. Men du har också en viktig uppgift som du behöver slutföra. För att få det gjort måste du slå samman de två uppgifterna.
ZenHub kan hjälpa dig med det.
Det är ett verktyg som gör att du kan se allt som ditt team arbetar med, för att se vad de behöver och för att förstå sambanden mellan dem. Du kan se vem som arbetar med vilka uppgifter och vilka beroenden som finns. Detta verktyg gör det möjligt för dig att hantera och visualisera allt som ingår i ditt teams arbete, så att du kan organisera dina projekt och de uppgifter de innehåller på ett bättre sätt.
ZenHub gör allting enklare och mer effektivt. Med det kan du bättre förstå ditt arbete och förbättra sättet du gör saker på.
Du kan se allt som ditt team har åtagit sig och vad de behöver göra. Du kan se projektplanen, tilldela uppgifter till teammedlemmar, lägga till etiketter på uppgifter och mycket mer. Med detta verktyg kan du också se de berättelser som ditt team arbetar med.
Du kan lägga till milstolpar i någon av berättelserna, lägga till uppgifter i dem, se och hantera beroenden, se berättelserna med de uppgifter de innehåller och mycket mer.
Du kan också ha handlingsbara rapporter. De verktyg du kan använda för att bygga dem är: burndown-diagram, release, hastighetsdiagram och andra.